VOICE OTP

Voice OTP គឺជាសេវាផ្ញើសារជាសំលេងទៅអតិថិជន។ ប្រព័ន្ធនឹងធ្វើការហៅទៅលេខទូរស័ព្ទដែលបានចុះឈ្មោះ ដោយផ្ញើសារសំលេងយោងតាមឯកសារផ្ទុកសំឡេង (script)។
សេវា Voice OTP ត្រូវបានប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំទូលាយនៅក្នុងវិស័យផ្សេងៗ ដោយមានគោលបំណងបន្ថយការចំណាយ និងបង្កើនប្រតិបត្តិការ ព្រមទាំងផ្ដល់ល្បឿន និងភាពងាយស្រួល។
ការគ្រប់គ្រងឧបករណ៍/ការចុះឈ្មោះឧបករណ៍ កម្មវិធីនេះអនុញ្ញាតឱ្យពាណិជ្ជករចុះឈ្មោះ និងគ្រប់គ្រងឧបករណ៍របស់ពួកគេ ដោយធានាថាមានតែឧបករណ៍ដែលមានការអនុញ្ញាតប៉ុណ្ណោះដែលត្រូវបានភ្ជាប់ទៅប្រព័ន្ធ POS របស់ខេមបូផេ ។ នេះផ្តល់នូវស្រទាប់សុវត្ថិភាព និងការគ្រប់គ្រងបន្ថែមសម្រាប់អាជីវកម្មដោយប្រើឧបករណ៍ជាច្រើនសម្រាប់ប្រតិបត្តិការ។
ដំណោះស្រាយ SOFT POS បន្ថែមនេះសម្រាប់កម្មវិធី Merchant App នៃខេមបូផេ ផ្តល់នូវវេទិកាគ្រប់គ្រងការទូទាត់ដ៏ងាយស្រួល និងបត់បែន ដែលគាំទ្រតម្រូវការអាជីវកម្មផ្សេងៗ ចាប់ពីការត្រួតពិនិត្យប្រតិបត្តិការ រហូតដល់ការរាយការណ៍ស៊ីជម្រៅ។
ហេតុអ្វីអាជីវកម្មគួរប្រើសេវា VOICE OTP?
អត្ថប្រយោជន៍នៃ Voice OTP
ការរួមបញ្ចូលដ៏ងាយស្រួល៖ ដូចគ្នានឹង API ផ្ញើសំឡេងដែលអតិថិជនកំពុងប្រើ។ អតិថិជន អាច ថត សំឡេង បាន យ៉ាង ងាយ ស្រួល តាម បំណង តាម ការ ចង់ បាន។
  • ខ្សែអក្សរ អក្សរក្រមលេខ ឬលេខទាំងអស់ និងចំនួនអថេរនៅក្នុង API អាចត្រូវបានអាន។
  • អ្នកអាចជ្រើសរើសធ្វើ Voice OTP ម្តងទៀតដោយស្វ័យប្រវត្តិច្រើនដង។
  • អ្នកអាចជ្រើសរើសការហៅត្រឡប់មកវិញដោយស្វ័យប្រវត្តិបន្ទាប់ពីពីរបីនាទី ប្រសិនបើអ្នកប្រើមិនទាន់បានឆ្លើយ ឬទូរស័ព្ទជាប់រវល់។ លើសពីនេះ ប្រព័ន្ធក៏ធ្វើស្ថិតិអំពីស្ថានភាពស្ថានីយផងដែរ៖ អ្នកទទួលរវល់ អ្នកទទួលបដិសេធការហៅទូរសព្ទ មិនមានលេខ…
  • សំឡេង SMS ក៏គ្រប់គ្រងការចំណាយដោយគ្រប់គ្រងពេលវេលាថតការហៅទូរសព្ទផងដែរ។
  • ការគិតថ្លៃកើតឡើងតែនៅពេលដែលការហៅទូរសព្ទជោគជ័យ។ ការ ហៅ ទូរសព្ទ ដែល អ្នក ទទួល មិន ទទួល ឬ ទូរសព្ទ ជាប់ រវល់ នឹង មិន ត្រូវ បាន គិត ថ្លៃ ទេ។
  • ម៉ាកអាជីវកម្មអាចប្រើលេខថែទាំអតិថិជនដែលបានបង្ហាញ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ស្គាល់លេខនេះ។